29 sierpnia 2017

Wystawa prac Pawła Korab Kowalskiego – „Ucieleśnienie” pod patronatem ARTVENTURE. Partnerem Technologicznym jest SAMSUNG.

„Ucieleśnienie” to projekt fotograficzno – malarsko – filmowy Pawła Korab Kowalskiego, który w dniach od 12 do 30 września prezentuje Ney Gallery & Prints w Warszawie przy ul. Spokojnej 5. Wernisaż prac odbędzie się 11 września, o godzinie 19:00. (www.neygalleryprints.pl)Podczas trwania wystawy (23 września) odbędzie się performance – malowanie przed publicznością ciała modelki. Kuratorem wystawy jest Katarzyna Haber-Pułtorak.

20 kwietnia 2017

Patronat medialny ARTVENTURE dla wystawy malarstwa

Wystawa „Wieśpospolita” w warszawskiej galerii Apteka Sztuki od 23 kwietnia do 13 maja 2017 r.

Malarstwo Magdaleny Alicji Jędrzejczyk charakteryzuje estetyka wydzieranek lub witraży. Pejzaże wiejskie i miejskie są kolorowymi płaszczyznami zamkniętymi grubą kreską konturową. Zwyczajne sceny, przedstawione na płótnach, zyskują dzięki tej estetyce. Magdalena Jędrzejczyk (1990 r.) została wyróżniona podczas 30th Annual Chelsea International Fine Art Competition oraz przez nowojorską Agora Gallery.

Strona wydarzenia tutaj

 

4 kwietnia 2017

ARTVENTURE patronuje nagrodzie „Firma Rodzinna Roku”

Podczas Międzynarodowego Kongresu Firm Rodzinnych w Poznaniu zostały wręczone nagrody w konkursie Firma Rodzinna Roku.

Po raz trzeci podczas uroczystej gali wręczona została nagroda Firma Rodzinna Roku – kreator odpowiedzialności biznesowej i społecznej. Celem Konkursu jest wyłonienie i promocja polskich Firm Rodzinnych, które jednocześnie wykazują się wysoką skutecznością biznesową oraz odpowiedzialnością społeczną. Galę prowadził Dariusz Szulc – partner zarządzający Artventure Public Relations.

17 marca 2017

ARTVENTURE jest partnerem medialnym wystawy malarstwa Katsu Ishidy w warszawskiej galerii Apteka Sztuki 

Neo-Japo: Malarstwo Katsu Ishidy w Polsce

Twórczość japońskiego artysty Katsu Ishidy powstaje niezależnie od wpływów sztuki europejskiej, czy amerykańskiej. Sięga do tradycji rysunku japońskiego, a równocześnie stanowi całkowicie niezależny nurt współczesnej sztuki japońskiej. Ambicją artystów jest używanie tradycyjnych narzędzi i materiałów. Prace wykonane zostały na ręcznie czerpanym papierze, który Katsu Ishida produkuje w swoim domu w Katmandu.  Prace pełne są odniesień do zaczerpniętych z wierzeń szintoistycznych, zjawisk mediumicznych i wielowymiarowych bytów. Budzą niepokój a zarazem wywołują zaciekawienie i fascynację.

 

4 listopada2016

ARTVENTURE jest partnerem medialnym wystawy malarstwa Agnieszki Zawiszy w warszawskiej galerii Apteka Sztuki 

Obrazy Agnieszki Zawiszy wystawiane na jej indywidualnej wystawie w Galerii Apteka Sztuki są porządną dawką dobrego smaku, bogatego w kolory. Obrazy wyeksponowane blisko obok siebie tworzą wielowątkową opowieść, którą z łatwością tworzyć można samemu na własny użytek. Między innymi to stanowi o wyjątkowości tego malarstwa. Każda praca przedstawia fragment pejzażu, który można potraktować jako skończony, a można też połączyć je, jak na wystawie, aby ubogacić tę opowieść.

1

29 września 2016

Siła drugiego pokolenia. Kongres Next Generation – dla sukcesorów firm rodzinnych!

W dniach 20-21 października, w Poznaniu odbędzie się kongres, podczas którego swoje doświadczenia wymienią między sobą młodzi ludzie z rodzin biznesowych. Zwykle w firmach rodzinnych dochodzi do rozłamu w wyniku braku dobrej komunikacji. Wszystkie inne problemu można rozwiązać. Komunikacja także ta międzypokoleniowa jest barierą, którą może usunąć doświadczony, neutralny konsultant zewnętrzny. Staje się on jednocześnie mediatorem i doradcą w strategii komunikacji biznesowej. Ponad połowa przedsiębiorców rodzinnych, problem komunikacji wskazała jako jeden z istotnych wyzwań zarówno dla nestorów, jak i sukcesorów. Podobną liczbę wskazań uzyskał problem związany z rozwojem strategii marketingowej. Zapraszamy na kongres.

banner1

Więcej na stronie: www.nextG.pl

21 września 2016

ARTVENTURE objął patronatem medialnym wystawę fotografii organizowaną przez warszawską galerię Apteka Sztuki.

Wystawa prac fotograficznych Stéphana Noëla, na której będzie można zobaczyć i nabyć prace z cyklu „Los últimos Carboneros de Cuba„ (Ostatni węglarze z Kuby) zostały wykonane w latach 2010 do 2016. Część ekspozycji będzie pierwszy raz pokazana publicznie. Fotografie wykonane są w szlachetnej technice gumy.

Stephane Noel

Więcej informacji na naszej stronie.

25 kwietnia 2016

Spotkanie Family Business Network Poland

W dniach 22-24 kwietnia 2016, w Jakubowicach pod Wrocławiem spotkali się właściciele dużych polskich firm rodzinnych. ARTVENTURE został zaproszony do paneli dyskusyjnych. Rozmawialiśmy o strategiach, sukcesji i innowacyjności.

15 kwietnia 2016

III Międzynarodowy Kongres Firm Rodzinnych

W dniach 18-19 kwietnia 2016, w Poznaniu odbędzie się Międzynarodowy Kongres Firm Rodzinnych. ARTVENTURE jest patronem tematycznym.

50 prelegentów i panelistów z Polski i zagranicy, 6 paneli tematycznych, 300 uczestników, dwa dni w 100% poświęcone przedsiębiorczości rodzinnej. O strategii rozwoju swoich rodzinnych przedsiębiorstw opowiedzą założyciele oraz przedstawiciele młodego pokolenia. Zachowując wartości rodzinne i firmowe, szukają innowacji: produktowych, technologicznych, organizacyjnych czy marketingowych. Ruszyła już rejestracja na wydarzenie.

Podczas Kongresu, na wieczornej gali wręczona została nagroda w konkursie Firma Rodzinna Roku – kreator odpowiedzialności biznesowej i społecznej.  Lureatem została firma Raben.

MKFR Gala

1 marca 2016

ARTVENTURE podjął współpracę z firmą budowlaną w zakresie prowadzenia działań komunikacyjnych.

Zakres zadań obejmuje: opracowanie strategii obecności w mediach społecznościowych, stworzenie kanałów komunikacji (Facebook, Twitter, Google+, YouTube), wdrożenie bloga opartego o system WordPress, publikowanie treści w utworzonych kanałach komunikacji oraz współpracę z mediami. Współpraca zakłada również stały mentoring dla członków zarządu.

mansion

9 maja 2015

Międzynarodowy Kongres Kontrolerów Finansowych

W dniach 11-12 maja 2015, w Poznaniu odbędzie się Międzynarodowy Kongres Kontrolerów Finansowych. Dariusz Szulc – Partner Zarządzający ARTVENTURE poprowadzi panel dyskusyjny pt. „Ryzyko a innowacyjność w erze Big Data”. Przedmiotem dyskusji będą zagadnienia: jak upowszechnić Big Data w organizacji i zaangażować odpowiedzialne osoby, aby ograniczyć ryzyko percepcji ludzkiej. Ponadto w panelu porozmawiamy, jak prezentować dane wewnątrz organizacji, jak przygotować raport dla inwestorów, jakie są ryzyka związane z najczęściej popełnianymi błędami w komunikacji.

Nie igraj z „Big Data Nierzetelna analiza, pomyłki, błędne wnioski z dużej liczby „pewnych” informacji to podkładanie ognia pod własną firmę. Przecenianie liczb z jednoczesnym brakiem wglądu w niewypowiedziane pragnienia ludzi (rynku) prowadzi do utraty zdolności tworzenia wyróżników i odhumanizowania relacji.

ARTVENTURE jest partnerem merytorycznym kongresu.

Więcej o Kongresie na stronie: http://icv.pl

8 maja 2016

ARTVENTURE podjął współpracę z firmą z branży chemicznej w zakresie prowadzenia działań komunikacyjnych.

Zakres zadań obejmuje: opracowanie strategii obecności w mediach społecznościowych, stworzenie kanałów komunikacji (Facebook, Twitter, Google+, YouTube), publikowanie treści w utworzonych kanałach komunikacji oraz współpracę z inżynierami – managerami wyższego szczebla w zakresie redagowania publikacji fachowych w mediach oraz w materiałach marketingowych.

 

7 maja 2015

„TOPOS – źródła znaczeń”

W galerii Apteka Sztuki w Warszawie trwa wystawa rysunków Marcina Szymielewicza zatytułowana „Topos – źródła znaczeń”.
Miasta, jako temat stanowią dla Marcina niewyczerpane źródło inspiracji. Prace są wielowarstwowe. Starannie tworzone tło stanowi kontekst dalszej wypowiedzi artysty, końcowego rysunku. Kiedy, w procesie twórczym przychodzi właściwy moment, gdy atmosfera tła staje się tą właściwą w odczuciu artysty, zaczyna on tworzyć rysunek. Czasami mocniejszy, czasem dostrzec możemy zaledwie kilka kresek. To, co działo się wcześniej, nakładanie farb, a nawet żywicy jest częścią procesu twórczego, ale ostatecznie to rysunek jest tu najważniejszy. W twórczości Marcina Szymielewicza nie znajdziemy nowoczesnych technik, jest tylko tradycyjna forma wyrazu.

4

6 maja 2015

„CZTERY WYMIARY” – wystawa malarstwa Barbary Bieleckiej-Woźniczko

Wystawa została otwarta w galerii U  na warszawskim Ursynowi. Obecnie została przeniesiona do galerii przy Filharmonii Świętokrzyskiej w Kielcach.

„Cztery wymiary” – to indywidualna wystawa malarstwa Barbary Bieleckiej-Woźniczko, która prezentuje jej prace z ostatnich 3 lat. Na wystawie zobaczyć można tytułowe cztery wymiary jej twórczości – cykl abstrakcyjny – „Płaszczyzny”, które są przedstawieniem pełnej ekspresji rozgrywki światła i faktury na płótnie. Obrazy inspirowane muzyką, które w abstrakcyjny sposób oddają emocje z niej zrodzone. Kompozycje symboliczno-figuratywne wyrażające zamyślenie malarki nad kondycją człowieka. Wystawa prezentuje także malowane na jedwabiu Chaczkary (w kulturze ormiańskiej chaczkar to „kamień krzyżowy”).

ARTVENTURE objął patronatem tę wystawę.

10 stycznia 2015

Międzynarodowy Kongres Firm Rodzinnych

Przedsiębiorczość rodzinna to temat, który wzbudza coraz większe zainteresowanie pomiędzy naukowcami, badaczami, doradcami praktykami biznesu, a nawet politykami. Ostatnie badania pokazują, że firmy rodzinne w porównaniu do firm nie rodzinnych tworzą więcej miejsc pracy, osiągają lepsze wyniki i mają większe szanse na przetrwanie kryzysu. Patrząc na liczby firmy rodzinne stanowią ok 36% wszystkich przedsiębiorstw, czyli jest ich ok 220 tysięcy. Szacuje się, że firmy rodzinne generują ok 10% polskiego PKB, oraz zatrudnia ok 1,3 mln ludzi. Dlatego też ważne jest aby firmy rodzinne nie tylko przetrwały sukcesję, ale z sukcesem rozwijały się na rynkach polskich i zagranicznych.

Na tegorocznym Kongresie podczas dwóch dni (19-20 marca 2015 r.) będą poruszane m.in takie tematy jak:

  • Formy wejścia na nowe rynki
  • Sukcesja szansą na rozwój firmy rodzinnej
  • Liderzy w nowej rzeczywistości – sukcesorzy po przejęciu władzy
  • Nowe rozwiązania regulujące współpracę firmy i rodziny
  • Prezentacja firm rodzinnych na zewnątrz – jak budować wiarygodny i profesjonalny wizerunek
  • Innowacyjne rozwiązania w firmach rodzinnych
  • Strategia rozwoju – dlaczego strategia jest punktem wyjścia do zmian w firmie?

Zapraszamy na panel ARTVENTURE nt. internacjonalizacji biznesu rodzinnego i komunikacji międzykulturowej.

II MKFR 2015

Więcej informacji: www.kongresfirmrodzinnych.pl