Społeczna odpowiedzialność biznesu
Spójrz na biznes z innej perspektywy. Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorców przesuwa firmy bliżej ludzi, bliżej publiczności, które oddziałują na firmy. Dzisiaj, jak nigdy dotąd społeczności chcą mieć realny wpływ na kształt oferty, chcą komunikować się z firmą, chcą by ich głos był słyszany. Na tym polega prawdziwa komunikacja. Komunikacja dwukierunkowa. Społeczna odpowiedxialność biznesu (CSR) jest częścią działań Public Relations. Społeczności oczekują od biznesu zaangażowania w ich sprawy, a z drugiej strony firmy uczą społeczeństwo pewnych nawyków, zachowań w obszarach społecznych. Do takich obszarów można zaliczyć na przykład kulturę gospodarczą, czy sztukę. Czy wizerunek ma dla Ciebie znaczenie? Jeśli tak, działania CSR są częścią budowania pożądanego wizerunku i reputacji.

- Zdefiniowanie obszarów potencjalnej odpowiedzialności społecznej firmy
- Stworzenie strategii CSR zintegrowanej ze strategią działalności i celami firmy
- Prowadzenie rozmów w imieniu Klienta z instytucjami non-profit, w celu pozyskania partnerów do realizacji kampanii społecznych.
- Pozyskanie patronów medialnych oraz rozwój relacji z mediami.
- Stworzenie i wdrożenie programu z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu
- Analiza efektywności działań.