Strong główna Oferta Public Relations

Public Relations

Public Relations

Public Relations – wyrażenie zawsze w liczbie mnogiej, ponieważ odnosi się do prowadzenia wielu relacji. PR musi być częścią większej strategii, a komunikowanie musi polegać na otwartości i prawdzie. Ważne są fakty. Organizacja to podmiot, który ma swoje cele, ma też struktury i zasady. Aby realizować cele organizacja komunikuje się z publicznością – klienci stanowią pewien wycinek tej publiczności. Naszą rolą jest informować, perswadować i wzajemnie dostosowywać postawy. Ile komunikatów dziennie tworzy Twoja organizacja – dział handlowy, dział marketingu, dział obsługi klienta, a nawet dział finansów i księgowości, czy IT? Jaki efekt można uzyskać, gdyby wszystkie te komunikaty były wspierane działaniami PR? Dzisiejszy Twój dostawca sprzętu IT, wody pitnej, kawy, może jutro być klientem.

Obsługa medialna

  • Utrzymywanie i rozwijanie kontaktów z mediami
  • Przygotowywanie informacji dla prasy, internetu, telewizji i radia oraz pełna realizacja materiałów audio-video do internetu.
  • Organizowanie i prowadzenie pełnej obsługi konferencji medialnych oraz briefingów
  • Przygotowanie scenariuszy i reżyseria webinariów
  • Aranżowanie wywiadów indywidualnych z dziennikarzami oraz wystąpień w telewizji
  • Prowadzenie biura prasowego
  • Road show dla mediów lokalnych

Komunikacja w internecie w tym w mediach społecznościowych (e-PR)

  • Opracowanie i wdrożenie strategii obecności w mediach społecznościowych.
  • Tworzenie indywidualnych profili dla firm i produktów zapewniających szybką komunikację oraz monitorowanie dyskusji
  • Bieżąca obsługa kanałów komunikacji w mediach społecznościowych.
  • Przygotowywanie i publikowanie treści komunikatów w internecie (content marketing)
  • Tworzenie graficznych konstrukcji newsletterów i e-publikacji.
  • Wdrożenia narzędzi do email marketingu
  • Doradztwo w pozyskiwaniu baz danych potencjalnych klientów
  • Badanie użyteczności i analiza informacji zawartych w serwisie internetowym.

Produkcje multimedialne

  • Realizacja nagrań audio-video i pełna obsługa kanału YouTube
  • Tłumaczenie na j. angielski i korekta przez native speakers filmów oraz pozycjonowanie ich na rynkach eksportowych
  • Przygotowywanie filmów reklamowych – korporacyjnych i produktowych
  • Tworzenie graficznych konstrukcji newsletterów i e-publikacji.
  • Wizualne opracowywanie prezentacji zgodne z CI firmy

Szkolenia i treningi w zakresie Public Relations

  • Wystąpienia medialne
  • Wystąpienia przed kamerą
  • Wystąpienia publiczne
  • Pisanie przemówień
  • Prawo prasowe
  • Protokół dyplomatyczny
  • Retoryka i erystyka
  • Emisja głosu
  • Rozwój kretaywności osobistej
  • Komunikacja międzykulturowa

Komunikacja kryzysowa

  • Opracowanie strategii i procedur komunikacji na wypadek sytuacji kryzysowej.
  • Moinitoring publiczności oraz czynnikow wywołujących kryzysy
  • Identyfikowanie zbliżających się zagrożeń
  • Moderowanie prac zespołu kryzysowego
  • Pełna dostępność 24 godziny na dobę w razie zaistnienia sytuacji kryzysowej.

Wydarzenia, spotkania, konferencje

  • Przygotowywanie scenariuszy eventów i ich pełna obsługa merytoryczna.
  • Obsługa medialna wydarzeń, przygotowywanie oraz dystrybucja komunikatów do mediów
  • Pozyskiwanie patronatów medialnych
  • Zapewnienie dotarcia do mediów branżowych i lokalnych
  • Zapewnienie transmisji online z dowolnego miejsca konferencji oraz zbudowanie zasięgu
  • Zapewnienie mówców (celebrity speakers)
  • Organizacja spotkań nieformalnych oraz wydarzeń towarzyszących konferencjom wraz z zapewnieniem programów artystycznych
  • Organizacja spotakń integracyjnych wspierających komunikację zespołową i rozwijających kreatywność.

Budowanie wizerunku i zarządzanie reputacją

  • Promowanie ekspertów firmy na rynkach docelowych
  • Promowanie kadry managerskiej firmy w sytuacjach nieformalnych.
  • Promowanie dobrych praktyk zarządzania kadry managerskiej
  • Promowanie wysokich standardów zachowań w kontekście etyki biznesu.
  • Promocja kadry managerskiej w kregach kultury i sztuki

Komunikacja wewnętrzna

  • Projektowanie wydawnictw wewnętrznych
  • Wdrożenia rowiazań technologicznych wspierających komunikację wewnątrz organizacji (e-newsletter, intranet)
  • Opracowywanie komunikatów zarządu do pracowników firmy
  • Komunikacja w okresie zmian i rozwiązywanie kryzysów
  • Audyty komunikacji w organizacji
  • Treningi komunikacji interpersonalnej
  • Organizowanie wydarzeń firmowych wspierających komunikację, współpracę i rozwój kreatywności

Monitoring mediów

  • Budowanie bazy publikacji medialnych firmy
  • Analizy wizerunku medialnego firmy
  • Analiza komunikacji medialnej firmy i jej konkurencji
  • Analiza efektywności działań Public Relations w mediach społecznosciowych