Strong główna Oferta Public Relations

Public Relations

Public Relations

Public Relations odnosi się do prowadzenia wielu relacji. Jest ważną częścią strategii biznesowej. Organizacja to podmiot, który ma swoje cele, ma też struktury i zasady. Rozumienie Twojej oferty, motywacji i działań rynkowych nie jest takie same wśród wszystkich interesariuszy. Dlatego, aby realizować cele, organizacja komunikuje się z publicznością – klienci stanowią pewien wycinek tej publiczności. Naszą rolą jest informować, perswadować i wzajemnie dostosowywać postawy.  Komunikowanie musi polegać na otwartości i prawdzie. Ważne są fakty.  Ile komunikatów dziennie tworzy Twoja organizacja – zarząd, dział handlowy, dział marketingu, dział obsługi klienta i inne? Jaki efekt można uzyskać, gdyby wszystkie te komunikaty były wspierane działaniami PR, których cel opisuje strategia?

Poznaj przykłady naszych działań, klikając na informacje poniżej.

Obsługa medialna

  • Utrzymywanie i rozwijanie kontaktów z mediami (media relations)
  • Prowadzenie biura prasowego
  • Przygotowywanie informacji dla prasy, internetu, telewizji i radia oraz pełna realizacja materiałów audio-video do internetu.
  • Organizowanie i prowadzenie pełnej obsługi konferencji medialnych oraz briefingów
  • Przygotowanie scenariuszy i reżyseria webinariów
  • Aranżowanie wywiadów indywidualnych z dziennikarzami oraz wystąpień w telewizji
  • Prowadzenie biura prasowego
  • Road show dla mediów lokalnych

Komunikacja w internecie w tym w mediach społecznościowych (e-PR)

  • Opracowanie i wdrożenie strategii obecności w mediach społecznościowych.
  • Tworzenie indywidualnych profili dla firm i produktów zapewniających szybką komunikację oraz monitorowanie dyskusji
  • Bieżąca obsługa kanałów komunikacji w mediach społecznościowych.
  • Przygotowywanie i publikowanie treści komunikatów w internecie (content marketing)
  • Tworzenie graficznych konstrukcji newsletterów i e-publikacji.
  • Wdrożenia narzędzi do email marketingu
  • Doradztwo w pozyskiwaniu baz danych potencjalnych klientów
  • Badanie użyteczności i analiza informacji zawartych w serwisie internetowym.

Produkcje multimedialne

  • Realizacja nagrań audio-video i pełna obsługa kanału YouTube
  • Tłumaczenie na j. angielski i korekta przez native speakers filmów oraz pozycjonowanie ich na rynkach eksportowych
  • Przygotowywanie filmów reklamowych – korporacyjnych i produktowych
  • Tworzenie graficznych konstrukcji newsletterów i e-publikacji.
  • Wizualne opracowywanie prezentacji zgodne z CI firmy

Szkolenia i treningi w zakresie Public Relations

  • Wystąpienia medialne
  • Wystąpienia przed kamerą
  • Wystąpienia publiczne
  • Pisanie przemówień
  • Prawo prasowe
  • Protokół dyplomatyczny
  • Retoryka i erystyka
  • Emisja głosu
  • Rozwój kretaywności osobistej
  • Komunikacja międzykulturowa

Komunikacja kryzysowa

  • Opracowanie strategii i procedur komunikacji na wypadek sytuacji kryzysowej.
  • Moinitoring publiczności oraz czynnikow wywołujących kryzysy
  • Identyfikowanie zbliżających się zagrożeń
  • Moderowanie prac zespołu kryzysowego
  • Pełna dostępność 24 godziny na dobę w razie zaistnienia sytuacji kryzysowej.

Wydarzenia, spotkania, konferencje

  • Przygotowywanie scenariuszy eventów i ich pełna obsługa merytoryczna.
  • Obsługa medialna wydarzeń, przygotowywanie oraz dystrybucja komunikatów do mediów
  • Pozyskiwanie patronatów medialnych
  • Zapewnienie dotarcia do mediów branżowych i lokalnych
  • Zapewnienie transmisji online z dowolnego miejsca konferencji oraz zbudowanie zasięgu
  • Zapewnienie mówców (celebrity speakers)
  • Organizacja spotkań nieformalnych oraz wydarzeń towarzyszących konferencjom wraz z zapewnieniem programów artystycznych
  • Organizacja spotakń integracyjnych wspierających komunikację zespołową i rozwijających kreatywność.

Budowanie wizerunku i zarządzanie reputacją

  • Promowanie ekspertów firmy na rynkach docelowych
  • Promowanie kadry managerskiej firmy w sytuacjach nieformalnych.
  • Promowanie dobrych praktyk zarządzania kadry managerskiej
  • Promowanie wysokich standardów zachowań w kontekście etyki biznesu.
  • Promocja kadry managerskiej w kregach kultury i sztuki

Komunikacja wewnętrzna

  • Projektowanie wydawnictw wewnętrznych
  • Wdrożenia rowiazań technologicznych wspierających komunikację wewnątrz organizacji (e-newsletter, intranet)
  • Opracowywanie komunikatów zarządu do pracowników firmy
  • Komunikacja w okresie zmian i rozwiązywanie kryzysów
  • Audyty komunikacji w organizacji
  • Treningi komunikacji interpersonalnej
  • Organizowanie wydarzeń firmowych wspierających komunikację, współpracę i rozwój kreatywności

Monitoring mediów

  • Budowanie bazy publikacji medialnych firmy
  • Analizy wizerunku medialnego firmy
  • Analiza komunikacji medialnej firmy i jej konkurencji
  • Analiza efektywności działań Public Relations w mediach społecznosciowych