Artventure podjął współpracę z firmą produkcyjną z branży materiałów budowlanych w zakresie komunikacji marketingowej i public relations

Zakres zadań obejmuje:

  • opracowanie strategii pozycjonowania marek należących do Grupy,
  • opracowanie identyfikacji wizualnej,
  • opracowanie strategii komunikacji w mediach społecznościowych oraz stworzenie profili firmowych (LinkedIn, Facebook, Twitter, YouTube),
  • publikowanie treści, tworzenie grafiki i promocję na Facebooku,
  • wdrożenie i obsługa bloga opartego o system WordPress; publikacje
  • reklamę Google Ads,
  • opracowanie broszur produktowych (teksty, grafika)
  • stworzenie stron internetowych dla dwóch marek należących do grupy (treści, projekt graficzny, content marketing),
  • opracowywanie scenariuszy filmów korporacyjnych i nadzór prac na planie zdjęciowym,
  • prowadzenie biura prasowego; media relations

Współpraca zakłada również stały mentoring dla członków zarządu i doradztwo strategiczne w kluczowych projektach marketingowych.