Loading Events
  • Start18/12/2018 - 10:00

  • Koniec18/12/2018 - 15:30

  • Miejsce

  • Cena650PLN

  • RejestracjaZarejestruj się

Szkolenie: “Public Relations w strategii firmy – praktyka komunikowania się z rynkiem i interesariuszami oraz media relations”.

Public Relations

Cele szkolenia
Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do profesjonalnego planowania i skutecznego przeprowadzenia działań komunikacyjnych i współpracy z mediami poprzez tworzenie angażujących komunikatów medialnych i wykorzystywanie, a także generowanie okazji do kreatywnej komunikacji. Celem szkolenia jest także zdobycie podstawowej wiedzy z zakresu retoryki, erystyki i różnych form publicystyki i warsztatu dziennikarskiego. Ponadto uczestnicy poznają sposoby budowania relacji z dziennikarzami, a także zarządzania sytuacją kryzysową na poziomie komunikacyjnym w organizacji.

Adresaci szkolenia
Szkolenie skierowane jest do osób, które zawodowo zajmują się komunikacją w firmach bez względu na jej wielkość, branżę czy segment rynku – B2B lub B2C. Odbiorcami szkolenia są specjaliści ds. komunikacji i PR oraz managerowie działów komunikacji marketingowej.

Metody pracy
Szkolenie ma formę wykładu popartego przykładami z praktyki rynkowej. Metoda opiera się na podprowadzaniu uczestników szkolenia do sprawdzonych rozwiązań z jednoczesnym aktywizowaniem do podejmowania symulowanych działań, co sprzyja zapamiętywaniu i pobudzaniu zainteresowania. Szkolenie prowadzone będzie w grupie 8-12 osobowej, co zapewni dobrą atmosferę i komfort pracy.

Dlaczego warto wybrać to szkolenie – zalety
Kilkunastoletnie doświadczenie trenera w roli Dyrektora Public Relations i komunikacji marketingowej w największych korporacjach o globalnym zasięgu oraz doświadczenie w we współpracy z MŚP poprzez własną agencję public relations umożliwia uczestnikom skorzystania z doświadczeń o szerokim spektrum. Szkolenie umożliwia przećwiczenie narzędzi skutecznej komunikacji i copywritingu.

Najbliższy termin w Warszawie już 30 października 2018. Zapisz się TUTAJ

Program

Moduł I
Komunikowanie masowe (czas: 10:00 – 10:45)
1. Zasady prawidłowej komunikacji.
2. Komunikowanie werbalne i pozawerbalne,
3. Retoryka i erystyka.
4. Formy publikacji.
5. Wystąpienia publiczne

Moduł II
I. Public Relations (czas: 11:00 – 12:45)
1. Kreowanie informacji.
2. Tworzenie notatki prasowej.
3. Relacje z mediami i dziennikarzami.
4. Eventy dla dziennikarzy.
5. Sztuka wywiadu dziennikarskiego w praktyce PR
Przerwa na lunch: 12:45 – 13:45

II. e-PR (czas: 13:45 – 14:30
1.Sposoby komunikowania w Internecie.
2. Kanały komunikacji.
3. Biuro prasowe online.

Moduł III
I. Sytuacja kryzysowa w firmie ( czas: 14:45 – 15:30)
1. Etapy rozwoju kryzysu.
2. Zarządzanie sytuacją kryzysową.
3. Rozwiązywanie problemów na podstawie studium przypadku

Podsumowanie i zakończenie szkolenia (czas: 15:30 – 15:45)

Venue

Warszawa
Polska
+ Google Map
Mapa wydarzenia